mums...

GE MIG!

Ziperall!

YO. sitter här i min gooa ziperall, om man stänger dragkedjan ända up syns man inte :D
det coola är att det står mitt namn på den också ^^
Imorgon har vi nationella prov i skolan, bläää, ska sitta och stirra in i ett papper i över två timmar och vi får inte röra oss en fena. GAAAH. Men efter skolan drar Svea o Ano o jag till U-hamn och shoppar lite :D YAY.
Haré

Har man kul så har man...

Go' morron!
Såhär kul kan jag ha det ibland :)

Modevisning #2

Här är lite flera bilder ifrån modevisningen :D


Kalas!

Idag har jag varit på kalas hos lilla eller ja stora nu då Saga i Örby :) Fick inte en bild på henne, dessutom hade hon vattenkoppor. USCH, tur att jag redan har haft det. Hennes tårta var superduper fin!
Trassel!

Dagens Smycken

Fick bli en "Dagens Smycken" idag :D
Klockan kommer ifrån runns.se.
Berlockerna kommer ifrån Thomas Sabo.
Ha en fin daaaag :D

Svea

Sitter hos den HÄR bruden just nu och chillar :D, snart drar vi te' gymmet!

coooool tjaj :D <3

Tävling hos Keela!

Jag är med och tävlar om en valfri pryl från uffessakerochting hos Keela! Var med du också :D


RSS 2.0